yasee01 yani bu biraz sizin düşüncelerinize ve çocuğunuzun cildine bağlı. Benim kızım atopik dermatit; deterjanı değişince cildi hemen kabarıyor, kaşınıyor. He böyle olmasaydı da ben yine ayrı yıkardım muhtemelen. Bizim deterjanlarımız çeşit çeşit kimyasallar içeriyor, onlarınki bu devrin olabildikçe en doğalları. Erkenden kimyasalla tanışmasına gerek yok diye düşünüyorum.