Çok geçmiş olsun. Oğlum iki üç kez düştü ne yazık ki ve doktorumuz bana bu bilgiyi verdi.
9 DAKİKA İÇİNDE KANAYAN YERİN KANI DURMASI LAZIM
EMEBİLİYORSA HİÇ BİR PROBLEM YOK
ATEŞİ YOKSA
FIŞKIRIR TARZDA KUSMUYORSA
İLK 6saat ila 24 saat arası kontrol etmek şartıyla bir problem teşkil etmiyormuş.
ama elbette doktora koşa koşa bunları duysam dahi gittim.