Merhaba, 27 günlük lohusayım 2. Bebeğim, ilk çocuğumda da biraz bu duyguları yaşamıştım ama bu kadar uzun değildi sanki ve ona çok düşkünüm ilk doğum yaptıgımda eve geldik ve başladı benim iç sıkıntılarım ilk çocuğuma karşı vicdan azabım çok yabancıydım sanki bu hayata o yabancılık gitti biraz 2. Çocuğumu da seviyorum ama ilki kadar sevebilecek miyim endişesi var içimde. Şuan annemdeyim çok yakın zaten evlerimiz ama eve gidip sorumlulukları üstlensem daha çabuk mu geçer diyorum bu hisler düşünceler :( çocuklarıma yetebilecek miyim kaygısı var. Halbuki her şey çok güzel eşim ailem tam destekler. Ama o huzursuzluk hissi iç sıkıntısı sanki hiç geçmeyecekmiş gibi bu günler hissi çok yoruyor beni nolur biraz rahatlamaya ihtiyacım var gibi geçsin istiyorum çok hem de çok :(