Kızımın bacakları çok çarpık görünüyor bazen sendleyip düşüyor falan hatta dün bununla ilgili fotoğraflı postu açtım ama çok yanıt gelmedi belki bugün daha çok gören olur internetten araştır araştırdığım zaman 18:24 ay aralığındaki bebeklerin bunu yaşadığını söylüyor anne karnındaki pozisyondan kaynaklı dizleri öyleymiş 3.04 yaşta düzelirmiş falan yazıyor ama her bebek mi böyle merak ediyorum sizin bebeklerinizin bacakları da parantez şeklinde mi acaba