Hemsire bi arkadasim var. Agustosun 22 sine bilet aldi yanıma gelecek dogum icin. Bende tam 35+3 haftaligim. 2. Hamileligim. İlki sezaryen olmuştu dikislerim bir tık zorluyor. Doktor gecen hafta dedi ki 3 hafta sonra bebeği alacağım. Ama benim 23 unden önce ameliyata girmemem gerekiyor tum plani arkadasımla birlikte yaptik cunku. Kayinvalidemler findiga gitti. Kendi annemlede aram cok iyi olmadigi icin yanimda arkadasimin olmasını istiyorum. Esim maalesef cok fazla yanimda duramaz cunku hali hazirda 1 bucuk yasinda bir oglum faha var onunla ilgilenmesi gerekiyor. Sizce 23 üne kadar kendimi zorlasam dikislerim ve bebegim dayanir mi?