Ben 4 aylıkken mama reddimiz olduğu için kaşık mamalar(toz) onlara başladım şuan 7 aylık hepde püre kıvamında verdim pütürlü şeylerde yiyebiliyor misal 3 gündür tel şehriye çorbası veriyorum blenderdem hafif geçiyorum yarı yarıya oluyor yiyor normal geçirmeden de denedm yedi ama ben pinpirikliyim her çocuk bir olmaz bence