ipengin Bebeğim 3 aylık..sarı kocak dolusu kusuyor sulu bi kusma ve üstüm başım batıyor fışkırır tarzda kusuyor napmalıyım
ipengin Doktora götürdüm reflüsünden ötürü dedi ama üç aydır reflüsü var hiç bu şekilde kusmuyodu doktor pek bşy demedi bgn yne aynı şekilde kustu başka doktora mı götüreyim bilemedim
Portakal ipengin üşütmüş olabilir benim kızımında reflüsü vardı çok kusuyorrdu bir ara sarı kustu götürdüm doktor kırmızı olmadıktan sonra sorun yok dedi ama fışkırır tarzda fazla kusuyorsa yinede bir götür derim