nutellaa_
Canım 3 yaşında kızım var bizde özelden 50 bin fiyat aldık azı dişleri çürüdü derine inmemiş dedi işte 4 dolgu ön iki tavşan dişi de kırıldı lekelenmişti ona da dolgu işte bizde şehir hastanesine sorduk baya ilgilendi şuan ağrı sızı olmadan daha derine inmeden dolgu yapılsa iyi olur dedi ağrısı sızısı olmadı hiç ama bekleyince kötü olur ağrırsa diye korkuyorum bende işte devlette 2 aydan yaptırmak isterseniz 20bin yok 1 sene sıraya girmek isterseniz ücretsiz dedi biz ücretliyi seçtik ama şimdi burdaki yorumlar beni tedirgin etti genel anestezi niye sıkıntı olacak ki birkaç saat sürer dedi doktor da çıkınca da birkaç saatten taburcu oluyor istediği şekilde yiyip içebilir hemen sonrasında dedi işte 17 kilo kızım çok arada kalıyorum bazen ne yapacağımı da bilmiyorum bende 🥲