kardelen2 Kızlar ya ben minicik ayakları olan bir kızdım ne ara 39 ayakkabı giyicek kadar büyüdü eskiler doğum yapan kadının boyu kısalır ayakları büyür derkerdide inanmazdım 37 ayakkabı giyen ben 39 geçtim şakamı bu
[silindi] kardelen2 38dim hamilelikte 39 oldu doktor böyle de kalabilir tekrar küçüledebilir dedi doğumdan sonra küçüldü allahtan tekrar. Bir sürü yeni ayakkabı alacaktım yoksa 😅
cnhavva kardelen2 numara olarak farketmese de pek bakinca bende ayagimi buyuk goruyorum 36 37 giyiyorum gorunus 40
Nurce kardelen2 ay benimde büyüdü ya en sinir bozucu doğum hasarım oldu. 36 giyiyordum 37 oldu. Eski ayakkabılarımla bir umut belki küçülür geri diye bakışıyoruz hala :(
KendiEvimdeDeplasmandayim kardelen2 37giyiyordum doğuma yakın 39oldu sanırım doğuma 1ay vardı ayakkabı almadım crocsslarla idare ettim o yüzden numarasını bilmiyorum. Doğumdan sonra bi kaç ay içinde 37ye geri döndük çok şükür
Ulviyee kardelen2 benim geri küçülmedi 38 giyiyordum eski ayakkabılarım aşırı sıkıyor bir yıl oldu 39 almaya başladım artık
Elvinemine kardelen2 36dan 37gecdim canim evde bi sürü ayakkabi giyilmemiş kaldi🤦😂ayakkabi hastasiydim bebbekden once.
Sensen20 kardelen2 hiç ödemim olmadı sismedim ona rağmen 40 giyerken artık rahatsız ediyordu ayakkabılar vurmaya başladı 41 alıyorum şuan 😂 boy 177 oha demeyinn😅 ama bunu bilmiyordum sebebi buymuş demekki
didoece kardelen2 benimde 37-38 di şuan 39 çıldırıcam hiç bir ayakkabım olmuyor ve daha kutusunu açmadığım 4-5 tane ayakkabım var ağlamak istiyorum