Bebeğim 11 aylık. Dün tüm gün boyunca iyi ve keyifliydi akşam yemeğini yedirip uyuttum sonra ağlayarak uyandı ama her zamanki ağlaması değildi şiddetli bi ağlamaydı. Kucağıma aldım ve kustu. Baktım ateşi vardı bi calpol verdim sakinleşti geri uyudu. 1 saat sonra tekrar uyandı mama verdim geri uyudu tekrar uyndı sabaha kadar ateşi bi düştü bi çıktı calpol verdim 2 kere daha. 1 kere de cıvık kaka yaptı gece. Acaba dişden dolayı mı yoksaa sıcaktan mı enfeksiyon mu nedir anlamadım biraz daha takip edip hastaneye gidicem gece gitsem hastanedede pek bişey yapmıyorlar dedim. Bilemiyorum cok zor bi geceydi Allah bütün cocukları korusun