Ben de başladım geçen hafta diyetisyenle çünkü kendim çok yapıp bozuyorum. İşe başlayacağım için de bi an önce şu kilo verme işini halletmek istedim. Ama vücudum öyle bi hal almış ki hep göbeğim vardı ama böyle bıngıl bıngıl sallanmazdı. Dün pantolon giydim işe giderken yürürken tüm karnım ve bel çevrem sallanıyodu. Çok üzüldüm. İnsandan neler götürüyor bu doğum işi ya