gzrglsm 1 haftadır geniz akıntısı var sabah akşam serum fizyolojik ile yıkıyorum rahatlıyor. Dünden beridirde hafif öksürük ve hapşuruk başladı. Hastaneye götürsem bir sey yapabileceklerini sanmıyorum. Tavsiyesi olan var mı ilacsız toparlamak için🙏🏻
duyguluinsan gzrglsm mutlaka götürmelisin benimki de öyleydi, hapşırma öksürük vardı. 4 aylık doktorumuz takip edelim dedi.ilaç vs vermedi. Serum fizyolojik ve bol bol emzirme önerdi. 3.gün bugün toparladı. Acil şifalar dilerim
Pembepremses24 gzrglsm Götür iki aylık bebeğim hasta olmuştu ve enfeksiyon kapmış antibiyotik versim öyle iyileşti ihmal etme hemen götür küçük bebekler de daha tehlikeli bir baksın doktor
ugrk Bol bol emzir ve burnunu aç. Başka bişey yok. Benim oğlum da böyle başlamıştı. Kış bebeğiydi. Alerjik olduğu için çok kolay bronşları kapandı. Zatüre başlangıcı oldu. Beneğin alerjik akıntısı varsa onun damlasını verebilir doktor. Hastalığın ilerlemesinin önüne geçersin. Gidip doktora göster istersen ve burun akıntısının alerjik olup olmadığını sor. Doktoru yönlendir biraz. Damla versin alerjikse. Oğlum 1 aylıktı zatureden hastaneye yattık 5 gün. Doktoru alerjik olduğu için hızlı etkileniyor bronşlar doluyor dedi
zynprvlfsn ugrk Kesinlikle doktora götürmelisin, benim bebeğimde alerjk ve zatürre oldu bu nedenle en ufak üst solunum yolu enfeksiyonu alt solunum yoluna vuruyor, evde yapılması gerekenleri yapmışsın zaten,
mucizemgelsin61 Ay bence götürün yaa . Benimde 1 aylık hasta oldu burnu tamamen tıkalıydı çocuk nefes alamıyordu artık 1 2 gün öyle geçirmiştik doktora gittik direk yatış verdi 1 hafta falan belki daha fazla yatmıştık malesef 40 ımız orda çıkmıştı ayy çok kötü günlerdi ama bronşiolit olmuştu benimki tanısı oydu yani
ugrk Aylarca damla kullandık burun akıntısı geçene kadar. Hatta geçtikten sonra da hemen kesince tekrar başlıyordu. Tamamen durduğunda bi kaç hafta dahaa kullandım damlayı şuan burun akıntısı yok. Burnu aksa hemen damlaya başlıyorum toparlıyo akıntı duruyor. Yenidoğanlarda burun tıkanıklığı hemen oluyor zaten. Damlanın adı ZADİTEN
ugrk gzrglsm rica ederim. Bu arada bizim rahatsızlığımız ilerlemişti ve hastanede tedavi gördük 5 gün. Antibiyotik vermişlerdi. O yüzden doktora muhakkak danışın. İlacı sormadan kullanmayın. Belki de alerjik değil başka birşey. Gidin gösterin teşhisi koysun doktor
aselmeva1 Götürün benim bebeğim aynısı oldu hastanede yattık 1 hafta bronşit başlangıcı öksürükle başladı