eylhnm Kızım 14 aylık 1 haftadır kakası sıvı ishal sandım ama günde 1 yada 2 kez yapıyor. İshal olması için daha fazla yapması gerekiyormuş. Bir de iştahı çok az bu ara kaka yaptığında da yediği şeyleri görüyorum neden olur bu ??
merrv26 eylhnm bağırsak enfeksiyonu felan olabilir geçen lerde 2 hafta bizde ailecek olduk sonra geçti kendiliğinden
eylhnm Pirasalipuding iştahsızlığını ona bağladım bende ama kaka biraz korkuttu. Azı diş çıkabilirmiş bu dönemde
Pirasalipuding eylhnm eczaneden probiyotik alabilirsiniz o düzenler, bol bol su içirin geçer endişe etmeyin
gzrglsm Diş çıkarırken çocukların ishal olması gayet normal korkmayın. Vicudundaki ates ishale çeviriyor. Bol su içirın ve ek gıdaya dada haşlanmış patates gibi sade tok tutan gıdalar verin
merrv26 eylhnm en çok ben yapıyordum çocuk 2 kere yapıyordu ben 4 kere felan çıkıyordum karın ağrısı yapıyordu probiyotik kullandık ondan sonra hafifledi kefir felanda içtim