Merhaba kızlar bugün yarın safra kanalıma taş düşmüş onlar alıncak ercp ile her an götürebilirler hatta şuan aç susuz hazır bekliyorum benim korkularım var yalnız genel anestezi alcakmışım ya uyanamazsam diye korkuyorum biraz panik ataklık da var kalbim güm güm 🤯
Aynı zamanda alerjik astım bronşit var ben de düzenli ilaç kullanmıyorum ama arada sıkışınca ventolin fısfıs filan çekiyorum yani bu durum da etkiler diye korkuyorum 😔iki buçuk yaşında da dünya tatlısı oğlum var aklıma kötü senaryolar geliyor beni rahatlatabilir misiniz tecrübeli olanlar varsa korkularımın üstesinden geleyim inşallah 🙏