alparslanzeynep56_
Kızım 2 buçuk yaşında ve arada bi kucağımdan inmek istemiyor. Bence kucağımızda tutmamız lazım çünkü bu zamanlar geri gelmicek, bebetolar büyüyünce onlar istemediği sürece sevemiyorsun ve öpemiyorsun. Ben kızım küçükken kucak istediğinde ve işim olduğunda kanguruya koyardım ama şimdiki aklım olsa işi sonraya bırakır kızımı kucağımda taşırdım. Bence bu anın tadını çıkarın.