Gunesnil_23 anladım siz 2.ye hamilesiniz anladığım. Ben 2.ye çok dikkat etmedim yaşları yakın olsun istiyordum çünkü (kardeşimle aramda 8 yaş var ve bize zor oluyor yani dönem atlıyor ikimizde ) o yüzden geri çekilmeyle korunuyorduk emzirmeyi azalttım işe girmiştim 2 ay sonra hamile kaldım sevindik ettik bunda full time korunuyoruz yine kanamam başladı normal bi şekilde valla anlamadım test mi bozuk sorun bende mi çözemedim 🥲