2 gün önce gittim ben kaymakamlığa hallettim çok şükür . Sağlık raporu 1 tane resim ama biyometrik olması gerekiyormuş çok eskide kabul etmiyorlar zoraki ediyorlar yani allahtan varmış benim parmak izi alıyor 2 baş parmağını koyuyorsun nüfus cüzdanı fotokobisi orda ek bi ücret ödemiyorsun. Bu kadar