Hastaneye gittik bi sorun yoktu bağırsak hareketlernde vs. Diğer kulsk burunda da yoktu boğazı biraz kızarıktı dünden beri 38.5-39-40 ateşi düşürmeye çalışıyorum daha yeni düştü yalnız dolven verdikten sonra kustu, tesadüf diye düşündüm. Sonra doktorum2 byçyk saattir inmedi diye calpol ver dedi verdim bi süre sonra tekrar kustu ishali geçmedi ama su gibi de değil parçacıklı şimdi mukus ve parlak bir iki nokta kan gördüm dolvenle bağlantısı olabilir mi bunun. Dipnot: ilk kez gece mamasını sütle yapmıştım iki gün önce ondan sonra olanlar oldu…