Bebeğimle benim aramda çift uyuşmazlık çıktı sarılık direnç gosteriyor. Dogdugunun 2. Günü kuvezde kaldı ertesi gün verdiler dün geri yükseldiği için tekrar yatiş verdiler. Bebeğim yogun bakımda. Aranızda böyle bir şey yaşayıp şunu yaparsan çok iyi geliyor gibi tavsiyelere ihtiyacım var. Bu arada kilo alımı iyi, beslenmesi iyi eksik gelen yerde mama takviyesi yaptım emzirme aralığını sık tuttum hep 2 saati geçirmedim.