cigdem631_ Bizde yoktu ama ilk doğduğu zamanlar doktoru böyle bir şey olabilir, korkmayın, normal demişti bana. Tabi rengi, kokusu vs de önemli. Anneden geçen hormonlardan dolayı ilk zamanlar olabiliyormuş Ama 3 aylıkken normal mi bir fikrim yok. Bir sorun siz yine de.