hunilimomy Yıllardır kullandığım emektar düzleştiricim bozuldu üretimde olsa yine aynısını alcam ama kaldırmışlar memnun kaldığınız ince plakalı saç düzleştirici önerileriniz var mı malum marka hariç o fiyati veremem 😀
456PlayerEsra hunilimomy Babyliss ST394E Smooth Pro 235 Saç düzleştirici Arzum Belisa AR5024 Bu ikisi tam fiyat performans ürünü
gizememre hunilimomy neyse biz de avm de yanından geçerken bakarız 🥲 üstte kalsın bebişim uzun yıllardır kullanmıyorum bir fikrim yok 🥰
forumgurmesi Remington Keratin Theraphy Pro es geçerim. 6 dakika da saçlarım jilet gibi oluyor. 2,200 tl civarı fiyatı.
hunilimomy forumgurmesi ay hemen bakayim fiyat aralığı da cok iyi zaten ince telli saçlarım çok çabuk duzlesir ama kabarıyor
forumgurmesi hunilimomy ince telli ise çok memnun kalırsınız, kayıp gider saçtan. Ben kalın telli olmasına rağmen 6 dk da düzleştiriyorum :)
hunilimomy 456PlayerEsra önceki kullandığım marka da arzumdu ama farkli bi modeli 12 senelik falandı hatta 😅 ama sonra arzum alan arkadaşlarım pek memnun kalmadı diger markayı bilmiyorum bi bakayım ona da
456PlayerEsra metomom remington çok memnunum 56 yıldır kullanıyorum gür saçlarım Babaannenden miras mı kaldı 😃😃😃