Hayırlı sabahlar kızlar🤗🤗 kızlar ben 1 numara aptamil mamasını 9 haziranda ikili şekilde almıştım. Sonra kızım içmeyince 1 paketi zar zor bitirdim. İkinci paketide 4 temmuzda açtım. Kavanozda vardı buzdolabında kızım içer belki diye yaptım ama aklımda soru işareti kaldı mama bozulmuş mudur. Normal kokuyordu yeşillenme de yoktu. 1 ay olacak bozulmuş mudur kızlar