nerminisitan Tema fidan bağışı kampanyası başlatmış. Biz hemen katkıda bulunduk. Link paylaşımı yasak olduğu için buradan paylaşamadım. İnternet üzerinden bulabilirsiniz. Destek olalım
aslhnkrts nerminisitan hemen bakıcam . Benim güzel yemyeşil memleketim Karabük de yanıyo bir haftadır 🥹
Pirasalipuding nerminisitan ya bilmiyorum sadece bana mı öyle geliyor ama ibana para gönderip sonrada adınıza fidan bağışlanmıştır yazısı samimi gelmiyor. Onun yerine ( zaten hemen hemen çoğu ilimizde yangın çıktı ) en yakın yere gidip kendimiz dikebiliriz diye düşünüyorum
nerminisitan aslhnkrts Daha yeni gitmiştik biz de. Ne güzel şehir diye iç çekerek geldik. Nerden bilebilirdik böyle olacağını 🥺
aslhnkrts nerminisitan kim bilebilirdi ki 30 yıldır ben hiç böyle bi yangın felaketi duymamıştım Karabük’te . Heyelan , sel falan olurdu hep kasıtlı yapıldığını düşünüyorum bu yangının asla sönmüyor birbiriyle alakasız başka noktalarda yangın çıkıyor 🥹
seyma4142 Çok üzülüyorum ciğerlerimiz yanıyor resmen çocuklarımıza üzülüyorum en çokta nasıl bi zamana denk geldik bilerek yakıyorlar hep 😔😔
patlakprezervatif Bazı markalar alışveriş yapıldığında fidan bağışı yapıyor. A*asunda güneş gözlüğünde kampanya var. İkisini bir arada yapabilirsiniz😊
hepyerdeyizz cikolatahurma Sence yapılır mı zaten kasıtlı yaptılar ki yapılsa bile 100 yil gerekli kendine gelmesi için ki yapılsa bile su yok diye bahane ederler yagista yok zaten
AviL06 nerminisitan keşke hem bağış yapsak hem de çocuklarımıza örnek de olmak adına milletçe fidan dikme etkinliği olsa Bir gün işyerleri tatil olsa da herkes kendi adına fidanı kendisi dikse 🙁 burdan da bilgilendirme ve hatırlatma yapmanız iyi olmuş Allah razı olsun 🌹 😇