bossmomm merhaba biraz geç gördüm ama yine de yanıtlamak istedim. Memleketim olur Kütahya, şu anda küçük bir ilçesinde yaşıyorum. İnsanları cana yakın samimidir ama yobazdır. Kütahya merkeze taşınacaksanız çok dert etmemenizi öneririm çünkü merkezlerde artık eskisi gibi bir komşuluk, mahalle arası oturma vs yok. İlçesine taşınacaksanız ilçeleri hep küçük kendi halinde yerler eminim ki yabancı olduğunuz için sürekli size yardımcı olmak isteyen insanlarla tanışacaksınız. Dışardan gelen pek yoktur geneli yerlisidir. Açıkçası ben güvenli bir şehir olarakta görüyorum Kütahyayı. Taşındınız mı bu arada?