[silindi] bossmomm 1+1 Oldugu icin ve hisarcikta oldugu icin normaldir . Ama suyu elektirigi dogalgazi ev sahibinin odemesi biraz garip geldi bana ama sizin aciniz gayet karlı olmus☺️ 3+1 iyi bi ev istersen 20binden basliyo merkezde. Ben merkezdeyim.
bossmomm [silindi] banada garip geldi yada iyi birine denk geldik diyebilirim depozitoda almıyorum dedi ve bikaç eşyada verdi açıkçası adam iyi birine benziyor ortak tanıdıklarımız var diye güvendik. Evin konumuda iyi en üst kat çerşı merkezinde
Niyesordunbucevabi bossmomm Kütahya da okudum küçük biyer. Fazla bi aktivitesi yoktu tabi bundan 11 sene önce şuan daha da gelişmiştir. İnsanları da iyiler sıcakkanlılar şiveleri çok hoşuma giderdi😌
bossmomm Niyesordunbucevabi yaa bak şimdi bende şivelerini merak ettim bakalım gidince göreceğim 🫠 kaldığım yer fazlasıyla kalabalık olduğu için bende küçük kalabalık olmayan bir yer istiyordum