Bebegim 2 ay 5 gunluk zaten esimle yeni yeni yakinlasmaya basliyorduk eşim korunuyodu hep fakat dikkat etmemis yirtilmis prezervatip ve gorunce asiri modum düştü hamile kalma ihtimalim var fakat cok korkuyorum ve nasil anlayacagim zaten adet de olmuyorum :(((