Bebegım 15 günlük 37+5 doğdu bugün öyle çok bakınmıyor diğer günler yine biraz da olsa az da olsa bakınıyordu bugün ikindiden önce yıkadık saat 4 gibi Bida uyudu hala uyuyor daha hiç gözlerini açıp 2-3 dk bakınmadı açıyo tekrar uykuya ara ara yapıyo bunu da ama uykuda emiyor ama uyanmıyor acaba normal mi yoksa anormel mi