anneko2 Kızlar bugün 4 ay aşılarımızı olduk ateş 39 u buluyor soğuk uygulama calpol banamısın demedi fiyil kaç derece olunca veriyoruz ve önerileriniz varsa alabilirim
aslhnkrts anneko2 ben fitil hiç kullanmadım vermediler de kızım bu aşıyı olunca çok ateşlendi direk çocuk acile götürdüm kan aldılar enfeksiyon çıktı antibiyotik içince düştü ateşi ben evde kontrol altına alamamıştım ateşini 4 gün beklemiştim normal sanıp
dayes anneko2 çok geçmiş olsun çok yükselmiş bu kadar yükselmesine sebep olur mu ya ateşle ilgili bilgi verdiler mi
anneko2 aslhnkrts yani enfeksiyonu daha mı tetikledi bilemedim ki bişeyi yoktu ama eğer devam ederse giderim acile