oykuonsarma babaannesindeyken apartmanda bir kat bile dusmedi 5-6 merdivenden dustu kafasinda sislik morluk yok o anlik agladi sadwce gece yatarken ayagimda salladim tam besige koyucaktim boyle irkilir gibi ellerini kaldirdi agladi sonra uyuttum 2 3 seferde agladi kalkti ama uykusu oldugu icinde tam uyanmiyor agliyip pispisliyinca uyuyor birsey olmusmudur
456PlayerEsra oykuonsarma bugün okuduğum kaçıncı düşme postu Allah çocuklarımızı korusun . Ama bence sizin gitmeniz lazım 5-6 merdivenden yetişkin biri bile düşse doktora gitmesi lazım . Bide siz şuan ayağınızda sallıyorsunuz Allah korusun bence sallamayın çocuğu
maygirl oykuonsarma Doktora gotrmeniz gerekli bnce.Tedbir olur enazndan.Buarada düştükten ne kadar süre sonra uyuttunuz?
alparslan14subat Kafasını vurdu mu ki 5-6 merdivenden bahsediyorsunuz uyutmamanız daha sağlıklı olurdu doktora götürmeniz gerekiyordu Allah korusun bir kanaması olsa iç kanama neden götürmediniz ki
karpuz_ oykuonsarma doktora götürün zaten şuan sallamanız ve uyutmanız bile hata az değil 5 6 basamak küçücük bebek daha acile gidin nolur nolmaz. Aklınızda bulunsun düşme durumunda 2 saat uyutmadan gözlem gerekir.
poyrazayaz77 Benimde 4, aylık bebeğim 6 basamak merdivenlerden yuvarlandi kafasını çat çat diye vurdu 3 farkı hastaneye götürdüm çok şükür bin şükür hiç bişey yok sadeceşişlikleri vardı onlarda indi ama mutlaka götürün ne olursa olsun