Arkadaşlar kızım 8.5 aylık ek gıda da anca çorba cıvık hafif tanelli şeyler yiyor öyle meyveli karışımlar ne bileyim instagramda gördüğüm irmikli karışımlar denedim ama lapa tarzı olduğu için asla yemiyor ağzını açmıyor bebe bisküvisi al bari onu yesin dediler bebekken nadir de olsa sma mama içiyordu ama 5 aydan beri asla içmiyor çekip mama olduğunu anlayınca daha ağzını sürmüyor bebe bisküvisi karıştırıp yapayım dedim öyle de yemedi bebe bisküvisi ni tek denedim 2 kasık zar zor yedirdim tek anne sütümde yetmiyor artık ne yapabilirim bu bebe bisküvisini nasıl kullanabilirim veya diğer şeylerde neler yedirebilirim bu internette görünce valla çok üzülüyorum kafaya taktım artık benim kızım neyi seviyor anlayamadım bizim yediğimiz çorbadan veriyorum tuz va katmadan kendimize de tabaklarımızda ekliyoruz ama tek corbayla da vitamin alamaz kabak havuç patates haşladım suyuyla çorba yaptım bızlayıp ama yok onuda yemedi çocuk arpa şehriye çorbası yoğurt çorbası tarhana yiyo tek