dgltkn Kızlwr bazıları ilk 6 ay diyor bazıları 1 yaş sonrası anne sütü ilk zamanlar gibi faydalı olmuyor diyor sizce bir bebek ne zamana kadar emmeli şuan bebeğim 5.5 aylık anne sütü alıyor yani ben emdiği kadar emzirmeyi düşünüyorum ne kadar zorlansam da fikirlerinizi merak ediyorum 💭
yavrukurt_ dgltkn benim oğlum emmeye devam etseydi ben 2 yaşına kadar emzirirdim galiba🙄 1 yaşında kendi isteğiyle bıraktı, anne sütü bana göre çok mucizevi, o yüzden 2 yaşına kadar önemli olduğunu düşünüyorum ama sağlıkçı değilim, tamamen kendi fikrim🤷🏻♀️
Kuzularinanasi dgltkn en az 24 aya kadar yararli.hele ki 22 23 24 aylinda kolostrom kadar faydali süt geldigini okumustum bazi makalelerde.ne mutlu ki 24 ay dolu dolu emzirebildim 2 kizimi da …varsa sutunuz emzirin cunku ne olursa olsun hayati boyunca bulamayacagi bir besin.ha olur sa süt kesilir olmaz hastalik vs sebep bisey olur ee ona da yapcak bisey yok formul mamalar var nihayetinde…ama varken son damlasina kadar emmesi icmesi en guzeli tabiki
dgltkn Kuzularinanasi evet bende çok emzirmek istiyorum bana göre büyük kolaylık rahatlık ama meme reddi olunca çok zorluyor
Kuzularinanasi dgltkn bilemiyorum meme reddi hic yasamadik tabiki zordur oyle.ana benim kucuk biberon almadi mesela.sagdigim sutu bakicimiz kasikla verdi haliyle daha az icti ben isteyken bnmde skntim buydu.6aylik olunca sulukla daha cok icti neyseki.buyugum hem avent biberonla cok guzel icip beni de emiyordu.her.bebek farkli iste .biberon almayan emzik almayan meme reddi yapan..siz pes etmeyin gidebildigi kadar emsin …ne icerse kâr♥️
3erkekannesi__ dgltkn düşüncenden şaşma emdiği kadar emsin ama en fazla 2 yaş ben 20 aylıkken bıraktım çünkü alışkanlık yapıyorlar artık memeyi doymak için almıyor 5 dk da bir gidip gelip istiyordu emzik gibi sürekli ağzında tutmak istiyordu
canmanayvesuyu dgltkn tabi ki ilk aylarda daha önemli büyümesi gelişmesi için ama mucizevi bir besin olduğu için her zaman önemli olduğunu düşünüyorum
melos006a dgltkn bir doktor paylaştığı reels videosunda anne sütünün en geç 8. Ayda kesilmesi gerektiğini aksi takdirde bebeğin diş sağlığını olumsuz yönde etkileyeceğini söylemişti çürüğe daha yatkın oluyormuş
1prensesannesi__ dgltkn kızım 21 aylık sütüm zaten azalmisti bende emdiği kadar etsin diyordum hatta eylülde kesmeyi düşünüyordum nasibi bu kadarmış diyelim emzik niyetine emiyordu bi sagayim bakiyim dedim nerdeyse hiç yok sütüm bende bıraktırdim birden zaten günde 2 kere emiyordu oda uykudan uykuya sutunuz çoksa emzirin tabiki
minikkurabiyee dgltkn doktorlar 2 yaşına kadar emmeli diyor fakat ben kızımda sağlık sorunumdan kaynaklı 11 aylıkken bıraktırmak zorunda kaldım emzirebildiginiz kadar emzirin