mihni karpuz_ doktoru aradım düştü ateşi 38.5e normal dedi kusması da normal enfeksiyon geçiriyor dedi doktora da güvenmemeli miyim bilmiyorum artık neye güvenceğimizi şaşırdık cidden
karpuz_ mihni enfeksiyon varsa olabilir evet sürekli olmaması önemli tabi sık kusarsa götürmek gerekir. Aynen öyle kimseye güvenilmiyor artık hastaneye bile çocuk emanet edilmez hale geldi
mihni karpuz_ ayynen öyle vallahi allaha emanet yaşıyoruz artık, tekrar kusarsa götüreceğim ateşi inip çıkıyor 38.2 38.5 -39 arası
mihni karpuz_ of iyileşsinler inşallah bir an öncr benimki de ikinci kez kustu ama hak veriyorum o kadar ilaç mama su derken bilemiyorum
mihni karpuz_ bir iki damla kan dahil oldu kakasına mukusla birlikte … dolvenle ilgili bilginiz var mı dolvenden sonra kusması başladı da bunun da alakası var mıdır ki ilacın yan etkilerinde ishal kusma vs var
karpuz_ mihni yok dolvenin hiç öyle yaptığını duymadım bende içirdim gece hatta. Sen doktora git en iyisi. Hafif benim oğlum da kustu ama dolvenle ilgili olduğunu düşünmüyorum daha önceden de dolven içmişti çünkü
nilikonunannesii mihni Allah Allah bu bebeklerde bir ateştir ki yükseliyor bu günlerde kızım da 2 gündür acillerdeyiz sürekli düşmüyor evde. Acilde serum taktılar bir süre iyiydi yine yükseldi her şeyi de temiz sadece dirençli ateşi var calpol etki etmiyor diye dolven verdi doktor dönüşümlü kullan dedi ilaç içince iyi sonra yine çıkıyor.
reyhan321 Tedbiren acile götürün bebeğinizi, sizi korkutmak istemiyorum ama ateş kusma sayıklama kakada kan bunlar normal değil. Birşey yoksa bile en azından kafanız rahatlar lütfen ihmal etmeyin.
mihni reyhan321 ateşi düştü şikayetler azaldı, ilkten gitmiştik zaten hastaneye ateş kusma ishal enfeksiyonla savaşıyor vücudu normal bunlar dedi doktor
mihni Bade38 ishal olduğu için normalmiş fakat ikinciyi tekrarlarsa artık önemli oluyormuş, nokta kadar olduğu için tabi. Daha fazla olanı bilemem şimdi aklıma tek gelen şey iyi ki rotavirüs aşısını yaptırmışım belki de şuan bazı şeylerden korkuyor
nilikonunannesii mihni yok hayır sadece dirençli ates bütün testleri iyi çıktı kulakta boğazda enfeksiyon yok doktor diş atesi olabilir dedi ama diş 38 üstüne çıkmaz da dedi en fazla 3 gün sürer ateşi dönüşümlü calpol ve dolven kullanın 4 saat arayla dedi ona rağmen düşüyor bir süre sonra tekrar yükseliyor.
Niloyaametee mihni o ilaçlar malesef masum değil kusması da ilaçtan olabilir. Kızımın ateşi hala 39 ama ben ilaç vermiyorum. Vücudunun savaşmasına izin veriyorum ki bağışıklığı güçlensin. Ara ara ayak altına limon ve sarımsaklı yağ sürüyorum