mihni benim annemde çok söylerdi o lafı 😅evet bizde de öyle oluyor ama ben ilk defa hepsi bir olunca aşırı korktum ve gittim iyikide gitmişim beslenenemis yani bende iştah açıcı şurup veriyorum ama oda banamisın demiyor gerçekten yemeyen çocuk çok zor emmiyorda benim kızım mamada içmiyor vicdanende çok rahatsız hissediyorum yemeyince aşırı kötü oluyorum çünkü memeyi 11 aylıkken ben yoğun bakıma yattığım için bırakmak zorunda kaldı o yüzden aşırı kötü hissediyorum kendimi
Demir vitamini eksikliği iştahsızlık yapıyormuş
Ay yok begenmezler anam😅