Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük bugün doktor mama başlattı zayıf olduğu için kilo almiyo bu zamana kadar anne sütü aliyodu ama şuan mamayi kabul etmiyo icmiyo biberon tutmuyo philips avent kullanıyorum 4 numara aldım yinede cekemiyo mu mamanin tadını mi begenmiyo çözemedim 😥 ne yapabilirim yardım edin biberonmu degismeliyim mamayi mi ? Mama doktor tavsiyesiyle aptamil prosyno aldım ama sevmedi sanırım çok üzülüyorum nasıl kilo alicak bu çocuk 😔😔😔 mama içen bebeklere özenir oldum