edoliiicik cook tesekkurler🥰
alerjiden baska hicbir belirtisi yoktu.
Tipik bagirsak tepkimeli alerji.
Asiri gaz, bagirsak sesler.
Asiri kusma.
Mukuslu kanli kaka.
Mukus gecmez ama, kanin gecmesini bekledik hep.
Her seferinde okadar kistik ki, doktor bir ara zeytini de yeme dedi.
Sonra cocuk doktorumuz ben baska bisey olabileceginden supheleniyorum deyince, cocuk gastro.ya yonlendirdi.
Alerjisi de vardi tedaviden sonra en son sut urunlerini actik. Ve ben yine kan gördüm. Sonra sut urunleri diyetine bir sure daha devam ettik.
Tamamen acmam, 1⁵ yasini geçmisti.
Kolonoskopiyle doku analizi yapilmasi sart.
Baska turlu tespit edilemiyormus.
O zaman ben de doktora cok aglamistim😅
Doktor bebeklerde biz son care olunca kolonoskopi diyoruz dedi. Mecbur kalmadikca yapmiyoruz.
Hebuz ben hayatimda hic kolonoskopi olmamisken, minnak bebegimin olmasini kabullenenmemistim.
Ama, sagligi icin yapmam gereken biseydi.
Cok sukur atlattik.
Sqna bunlari yazmamdaki sebeb su,
Doktor o zaman bana, cmv olabiliecegine bircok doktor ihtimal vermez demisti.
Cunku cok basit bir virus. Genelde hic tedavi gerktirmeden kendi bagisikligiyla bebekler atlatiyor.
O zaman detayli bagisiklik taramasi yapildi. Ve sozde degil, analizlerle bagisikliginin dusuk oldugunu ogrendik.
Hem bagisiklik yukseltmek icin ivig aldi, hem de gansiklovir diye bir antibiyotik.