Kızlar merhaba bebeğim 2.5 yasında bez eğitimine basladık ilk günler cok güzeldi geceyide bırakalm dedim ama geceyi bırakalm derken cocugun gece uykusu bıttı surekli ağlıyor gündüz gidiyor yapıyor ama gece acaba strese mi giriyor normal mi napsam acaba bu durumu yaayanlar var mı