kızlar oğlum da kulak enfeksiyonuna var yaklaşık bir aydır ilk başta antibiyotik kullandım bir hafta geçmedi ardından doktor kulak damlası verdi az önce yine kontrole götürdüm acile ama yine geçmediğini söyledi doktor tekrardan damlayı kullanmamı söyledi ne yapmam lazım sütümü damlatsam geçer mi nasıl yapmam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?