ogretmenanne06_ benim bebeğim de 17.5 aylık iki üç haftadır o kadar huzursuz ve huysuz ki anlatamam. Bir ay önce emziği bıraktırdım iyiydi başta sonra memeye acayip düştü. Şu an 6 diş birden çıkarıyor, kimisi yolsa kimisi az çıkmış. Ona yormak istiyorum ama kaç aydır bu diş çıkarma mevzusu var şimdi mi huzursuzluk oldu diyesim geliyor. Bi de bi atak dönemiymiş, 18 aylık olunca geçecek diyen var, 2 yaş sendromuna şimdiden giriyor diyen var. Ne yapacağımı şaşırdım. Memeden de kesmek istiyorum artık çok sıkıldım