karpuz_ yarın sabaha randevu aldım aynı doktordan..dün ciğer filmi çekildi çok şükür temiz dedi doktor antibiyotik başlattı orada soğuk hava da vermişlerdi gece ateş haricinde bu denli öksürük krizi yoktu 😞 inanır mısınız kızım çok hareketli bi bebek diye şikayet ederken bugün halsiz bi şekilde yattı durdu 5-10 dakikada bi uyuyup uyandı 😔