Ebru-2609 hayır bağlamayın öyle olursa kafası karışır bırakması daha uzun sürer ben 2 oğlumu da tek seferde bezden ayırdım gece gündüz büyük oğlum çok zorladı beni 2 ay sürdü bez takmadım sonra kış oldu soğuk olduğu için tuvalete gitmek istemiyordu maalesef ozaman bende pes ettim beze bağladım tekrar ama bi sonraki yaz tamamen alıştırdım inanılmaz zordu oğlumun bide benim de hatalarımda vardı ilk deneyim olduğu için sabırsızdım ve oğlumu da psikolojikmen üzerine gitmiştim bu konuda çok pişmanın siz deneyin 1 hafta eğer olmazsa sakın zorlamayın ve sakın olaki kızıp bağırmayın en büyük pişmanlığım bu 2 yıldır unutamadım ve kendime kızıyorum oğlum hazır değildi ve bende sabırsızdım o yüzden hem anne hazır olmalı hemde çocuk ikinizde hazır olursanız max 1 haftaya tuvalet eğitimi tamamlanır küçük oğlumda hiç zorlanmadım hem oğlum hazırdı hem ben deneyimli ve sabırlıydım çiş eğitimi 3 günde bitti kaka ise korktuğu için 4 gün falan yapmadı 7 ci gün kakayı da tamamladık büyük oğlum 2 3 ay çok zorladı beni küçüğü ise 1 hafta eşim bile sen küçüğe eğitim vermesin kendi gitti der 😂abisine baka baka
Çocuklar tuvalet eğitimi ile sinyaller verir kapı arkasına gidip yapmak utanması falan bunlar tuvalet eğitimini gösteren sinyallerdir çocuğunuz hazırsa sizde hazır ve sabırlıysanız 1 hafta biter