mbabygirlm olmamıştır bende neden olsun. İhtiyacı olana almışsınız küçük kızınızın varmış zaten. Fazla alıp israf olacağına başka ihtiyaçlarını karşılarsınız. Eskiden hep büyük abla/abilerin kıyafetlerini giyerdi çocuklar. Hepimiz yani. Hiç haksızlık gibi algılamadım ben. Bu kadar hassas düşünmeyin yıpranırsınız ☺️