rachelgreen_ bence salgın var kızımın ateşi hala 37 lerde geziyor 5. Gun. İlk gün çok fenaydı çokkk ateş 39 karda gezdi calpol falan etki etmedi gündüz doktora götürdük kan aldılar enfeksiyon var vücudunda dediler ilaç verdiler akşamına acile götürdük soğuk uygulama yapıldı 2 saat arayla farklı ateş dusuruculer verildi 37.5 zor indi. Benden bulaştı onada kıyamam çocuğuma 4 gün kakasını yapmadı daha bugün yapti. Belki bilmiyorsunuzdur ateş dusurmede 4 saat arayla farklı ateş dusuruculer verin hemsireden öğrendim ates sasirtmaymis adı ben calpol pedifen taylol aferim böyle gıttim hep birde enfeksiyon şurubu var. Şimdi de eşim hasta 3 gündür ateşi çıkıyor devamlı. Uzun yazdım kusura bakmayın geçmiş olsun