LiyaNehir
Esramtd1 dağınık yanı tam yuvarlak değil göbeğinde bebek yumrugu kadar falan buğday tenli cocugum beyazlıgı belli ama silikleşti gibi sanki belki de gözüm alıştı bi kaç doktora gidin mümkünse bir doktor hemen kortizon falan verdi kullanmadım bi profa gittim o vitiligo değil dedim tekrar bir ara gidicem yine yazarım sizede