minikoalaannesi çok guzel bi his..Maşallah🥰Ben anne kelimesini blinçli dediklerine inaniyorum.Benim kızım bikac aylıkti herkes bolir bunu ağlayinca annnnn neee diye anne diyormuşcasina cok bnzer bisekilde ağlardı.Herkes cok gülerdi.ilk kelimeside 8.ay sonu 9 aylik diyeyim Anne olmuştu normal anne.Aslımda bnce anneyi cok net bliyorlar..Zorda kaldiginda acıktığinda,birşeyi istediginde,uykusu geldiginde diyorsa ihtiyac halinde yani bilinki bilinçlidir.🌸