aylam25 aysekmekci onu kullanmadım ama sebamed öneririm kızım 6 aylık doğduğundan beri kullanıyorum saçlarındaki konağa da iyi geldi konak kalmadı memnunum tavsiye ederim
JanJan_ aysekmekci ecowell kullandım çok şükür sıkıntı yaşamadım hem de uzun süre gidiyor üç buçuk ay oldu hala bitmedi içerik olarak da iyi
wildwings09 aysekmekci ben doğduğundan beri hipp ve incia köpük dönüşümlü kullanıyorum ikisinde de bir sorun yaşamadım memnunum ama köpük daha hassas ve durulaması kolay oluyor. Alerjik bebek olmasına rağmen hiç konak problemi yaşamadık iki şampuanda da
beybigul Ecowelin baby şampuanı var tavsiye ederim. İçeriği tamamen doğal özellikle araştırarak almıştım hala onu kullanıyoruz. Konağı vardı ona da çok iyi geldi.
mahirm Biz mustele yeni doğan setini almıştık hem ekonomik hemde çok güzel kokusu harika 1 yaşında bebeğim haylada kullanıyoruz tavise ederim.
rcca Vücuduna Hipp kullanıyorum çok beğeniyorum çok güzel kokuyor ve konak vardı diye kafasına da siveno köpük şampuan almıştım ikisinden de çok memnunum bebeğim 3,5 aylık