Ya bu 10 . Ayda atak mi var ya gerçekten bezdim uykudan eli kolu kalkmiyo kesinlikle uyumuyo gündüz uykuları zaten berbat ve aşırı inatci sınırlı bişey oldu gerçekten tahammül etmekte çok zorlanıyorum kısa kısa uykular herşeyi ama herşeyi red ediyo oyun yok kuvak ister kucakta durmaz yer ister yerde durmaz mama der mama yemez. Yani bı alt üst değiştirmek binbir eziyetli bı hal aldı gerçekten altını degstrecegim zaman bile stres oluyorum ya biberon istemez ek gıda istemez banyo severdi banyo istemez , sürekli ama sürekli mız mız ya ekran bile izlemiyo mama harici acmiyodum çünkü beslenme sorunumuz var çözümsüz kalınca doktorumuz bile ekranla yedir o zaman yaoacak bişey yok dedi sadece mamayı ekranla iciriyodum onu bile istemiyo aşırı asiri hareketli düz duvara tırmanmiyo bı tek elinden gelse onuda yapar. Bir zıbın giydirene kadar kendini yerlere carpiyo bas bas ağlıyo. Çok yıprandım ya her anlamda. Evden dışarı bile çıkamıyorum ya izin vermiyo ki üstüme basima bişey giyeyim kendisine bişey giydirelim minik bı çanta hazrlayamiyorum düşünün. Zaaten bebek arabasjnda durmuyo heryere kucak onuda sıcak diye denk gelsede yani cikarmiyorum bugün bı uyku geç yapınca dışarı çıktık uzun zamandr çıkmayınca bı afalaldi biraz durdu etrafı inceledi falan yarım saat sonra yine başladı eve zor geldik.bi erkek kardeşim var bı tek ona gider çocuk iki gündür bizde abla uzunca bı sure gelmem diyo😅böyle diyip her hafta geliyo orası ayrı 😅 yani çocuk bile usandı yapışıyo ona ondada durmuyo abla ne istiyo bu diyio duruyo pervane olduk etrafinda ama yok yani geçecek mi bu huylarını ortaya cikiyo noluyo