rabiaikde nacizane şöyle bir tavsiye verebilirim sadece mamaya geçiyorsanız, bir tane küçük termos edinin sürekli sıcak su dursun içinde bir de normal oda sıcaklığında içme suyu olsun bir şişede, acıktığında mama hazırlamak için en kolayı böyle oluyor.Ortalama 37 derece olmalıymış mama suyu ben serçe parmağımla kontrol ediyorum el yakmayacak derecede olduğu zaman hazır demektir