Benim 18 aylık ikiz erkek bebeklerim var. Biri çok güzel yiyor çiğniyor ve yutuyor. Ama diğeri bir türlü alışamadı . Pütürlü veriyorum onu da öğüre öğüre zorla yiyor. Bugun yine aynı şey oldu örneğin köfte hazırladım küçük küçük parçalıyorum ve yediriyorum. İki üç tane parça yedi . Ardından yine kustu. Yutamıyor yutarsa da gözlerini kapatıyor yutkunurken. Çok küçük versem de yine aynı şey oluyor . Önerilerinizi bekliyorum .