mihni barbiee_ gece nasıl yol izlemeliyim? Bütün gece uyumamayı kontrol etmeyi düşünüyorum. Yarın nasıl dinç kalcam bilmiyorum ama allah yardım eder diyorum kendi kendime
Nur2878 mihni aynı gerçekten bizim de ikinci gün dolven verdim şimdi azıcık düştü ama tamamen gitmiyor
Nur2878 Merhaba arkadaşlar ben bebeğimi dün doktora götürdüm ve 6. Hastalık geçirdiğini söyledi bu yüzden 4 gün boyunca ateşi düşmemiş size de bilgi vermek istedim belki sizde de böyle bi durum vardır
mihni Nur2878 canım ateşi indi iki günden sonra ishal kaldı azcık ve pişik allah size de şifa versin sanırım o hastalıkta kendi geçiyomuş değil mi