Kızlar Eskişehir’de yaşıyoruz hiç klima ihtiyacı duymamıştık ama şu aralar aşırı sıcak oluyor ev bir de en üst kat 34 dereceleri gördük bugün almak istiyoruz kullanıp memnun kaldığınız klima var mıdır aklımda eca var aslında ama size de bi sorayım dedim